uvex i-gonomics: uvex synexo Z200 – perfecte synergie van comfort en bescherming

De nieuwe veiligheidshandschoen uvex synexo Z200 verbindt de voordelen van naadloze veiligheidshandschoenen met speciale beschermingszones. Of het nu precisiewerkzaamheden of activiteiten betreft waarbij flink wordt aangepakt: uvex synexo Z200 beschermt doelgericht daar waar nodig is en is toonaangevend op het gebied van functionaliteit en draagcomfort. Daarom maakt de handschoen deel uit van het uvex i-gonomics productsysteem, dat voor meetbaar meer draagcomfort bij PBM-producten zorgt.

Verhoogde bescherming daar waar nodig is
De innovatieve veiligheidshandschoen uvex synexo Z200 biedt betrouwbare bescherming. Cijfers van de Deutsche Gesetzliche Unfallversicherung (DGUV) laten zien dat vooral de duim en wijsvinger gevoelig zijn voor snij- en schaafwonden. Bij de robuuste montagehandschoen uvex synexo Z200 is vooral dit gebied evenals de handpalm extra versterkt. De witte HPPE-beschermingszone, die onder de aqua-polymeer-XtraGrip-coating doorloopt, verhoogt de scheurbestendigheid en de snijbescherming (snijklasse B) effectief zonder het draagcomfort te verminderen. Het goede ademend vermogen dankzij de openporige aqua-polymeer-XtraGrip-coating zorgt voor een zeer aangenaam draaggevoel en optimale grip in vochtige en olieachtige omgevingen. De uvex synexo Z200, die is gecertificeerd volgens EN 388 (4X31B) en voldoet aan de Öko-Tex Standard 100, is bij uitstek geschikt voor precisiewerkzaamheden, montagewerkzaamheden, onderhoudswerkzaamheden en handwerk en is leverbaar in de maten 6 t/m 12. Hij wordt geproduceerd in Duitsland.

uvex i-gonomics – innovatieve handbescherming. Meetbaar meer draagcomfort.
uvex i-gonomics staat voor maximale functionaliteit bij eersteklas draagcomfort: het innovatieve productsysteem is perfect aangepast aan de menselijke fysionomie en onderscheidt zich door extreme robuustheid, een laag gewicht en optimale klimaatregeling. De draagacceptatie van veiligheidshandschoenen wordt verhoogd, wat een plus is voor de veiligheid.

Meer uvex synexo veiligheidshandschoenen
Versterkt duimstuk, dempende elementen in de handpalm of beschermingen op de handrug en bovenkant van de vingers: elke veiligheidshandschoen uit de uvex synexo serie onderscheidt zich door bijzondere beschermingskenmerken en vormt de optimale oplossing die is afgestemd op het toepassingsgebied. Naast de uvex synexo Z200 zijn de modellen uvex synexo M100, uvex synexo M500 en uvex synexo impact 1 verkrijgbaar, waarmee zeer specifieke beschermingsbehoeften worden afgedekt.