uvex suXXeed – workwear meets streetwear

De nieuwe collectie uvex suXXeed workwear brengt werkelijk alles samen: doordachte functionaliteit, sportief design, spannende kleurcontrasten, ongebruikelijke materiaalcombinaties en een belijning die als gegoten zit. Dit resultaat wordt door vrouwen net zo goed ontvangen als door mannen. Hippe workwear in streetwear-design. Optimaal geschikt voor industrie en handwerk.

uvex suXXeed workwear voegt zich gemakkelijk naar elke toepassing en beweging. Vochtregulerende materialen, 4way-stretch-elementen en een belijning van de jacks die ook bij opgetilde armen de tailleband van het jack op zijn plaats houdt. Dát is de pasvorm waar het om gaat. De broek voor mannen is er vanaf nu naar keuze als slim of regular fit, een primeur in de PBM-branche. Aparte snit voor dames bij broeken, shirts en jacks: ook hier zijn de pasvorm en functionaliteit een onmisbaar onderdeel van het succesrecept. Pasvorm zonder compromissen. Geschikt voor de vrije tijd.

Dat is ook de mening van de internationale en onafhankelijke vakjury van de Plus X Award. De belangrijkste innovatiewedstrijd ter wereld op het gebied van technologie, sport en lifestyle heeft uvex de onderscheiding als 'Merk van het jaar 2017' opgeleverd in de discipline 'Workwear'. In de categorie Sportswear zijn de cargobroek regular fit en de Realworker jacket uit de collectie uvex suXXeed onderscheiden voor hoge kwaliteit, design, functionaliteit en ergonomie.